Srrs aysheklc bende 6+3 hamileyim tüm yemeklerden tiskinme ,iştahsızlık ,mide bulantısı ,halsizlik var
duygusalbiyengec Bulantı ve mide kazınması var bende de 🙈 bi de kabızlık gebeliğin başından beri devam ediyor…
Yarimayse 6+6 mide bulantım yok ama aşırı uyku ve halsizlik var. Bir de canım hep bolll çikolatalı şeyler çekiyor bulantının aksine iştahım arttı
Aslidemir2334 Yarimayse aynıyız benımde uykum var bugün bıraz kasıklarım ağrıdı belım ağrıyor turşu yıyorum bende
Mlttm4141 Protestan kullaniyorum onunda etkisiyle bulantı uyku halsizlik istahsizlik kasık ağrısı bel ağrısı 2. Gebeliğim ama hayattan soğudum resmen 😔
Ftmrdcc Gulayyahyayeva7_ 10 haftaligim bazen kafayı yicek dereceye geliyorum bu konudan acayip muzdaripim :(
Panioku Sata göre 7 haftalık ama yumurtlama takibi yaptığımız icin 5 haftalık biliyoruz. Keseyi daha görmedik pazartesi görmeye gidecem allahın izniyle dua edin 🙏
sln23 7+5 olucak bende yarın nasipse. Öğürmelerim oluyor benimde bir arada ama iştahım açık çok şükür🥰 bir de gaz problemi yaşayan var mı ya