Merhaba, kızlar bir şey sormak istiyorum. 30. Haftadayım. Birkaç gündür akıntıyla birlikte çamaşırımda hafif su gibi ıslaklık görüyorum, hissediyorum. Sadece akıntıdır sanırım, su gelmesi bu şekilde olmaz değil mi? Bildiğim kadarıyla su bir anda geliyor ve tutamayacağımız biçimde. Yine de huzursuz oldum. Haftaya cuma muayene var soracağım ama burada da sormak istedim🙏🏻