Devran11 Antalyada yaşayıp detaylı organ taramasını kime yaptırdınız? Memnun kalanlardan mutlaka yorum bekliyorum 🪷
Aysee1123 Devran11 Vitalede Necmi Erdoğana yaptırdım ben. Memorialde Eftal Avcı Bey var oda iyi memnuniyeti çok. Kendi doktorumda ona yönlendirmişti zaten beni ama gitmemiştim
littlefish Devran11 ben dun hasan urcuya gittim. Cok detayli inceledi. 3 sayfa rapor veriyor. Bir tane CD verdi ve bir tane de fotograf verdi. Ben memnun kaldim.
Devran11 Eftal beyi duydum çoğunlukla 15-20 dk bakıyor diyorlar, Mehmet Şimşekten memnun kalan baya kişiyi okudum çok kararsızım 🥺
mydeno13 Devran11 ben Mehmet Şimşek gittim 1500 tl verdim 30 dakika sürdü ilgili ama yanında başka şeyler konuşmayın benim eşimle sohbet etti ben sordum sorulara cevap verdi ama bence konuşunca başka şeyle ilgileniyor gibi
Devran11 Senanuray hasan beyi de ilk kez dün duydum ve kararsız kaldım Mehmet Şimşek ve Hasan urcu arasında
NewbieMommy mydeno13 merhaba benim randevumda mehmet bey ile. Acaba size cd görüntü vs bolca verdi mi? Yani ona göre eğer vermiyorsa telefonla videoya kaydetmek istiyorum her anını umarım ters birisi değildir
mydeno13 NewbieMommy CD vermedi 15 tane galiba fotosunu mail adresine attı birde sonuçların olduğu kagıdı veriyor
mydeno13 NewbieMommy bence kaydedin yok yumuşak yüzlü iyi bir doktor benim hiç aklıma gelmedi kaydetmek 😅 bende CD verir diye bekledim fotoğraf veriyor diyen olmuştu benim başka yorumlar da okudum ama foto fa vermiyor inşallah yüzünü vs iyice gösterir tok gidin vişne suyu için o zaman ayrı bir hareketleniyor