Tarcan ben 13+4 um benim Dr um hiç tahlil istemedi folik başlamıştık zaten hamilelik öncesi şimdide ilaçlarımı d vit Demir omega vitamin b şeklinde değiştirdi bende niye hiç kan tahlili istemiyor acaba diye düşünüyordum rutin mi böyle acaba bekliyim burda fikri olanlari 🤔 (sağlık ocagini kastetmiyorum)