Sdnn benimde olmuştu kanama yoksa bebek hareketi varsa normal demişti doktorum endişe etme demişti acile gitmedim kendimi sıcak tuttum uzandım birde ballı sıcak su içtim iyi geldi gaz sancısı için içine bir çay kaşığı kimyon da eklenebilir. Fazla tüketimi önerilmez