Kızlar 8 Haftalık hamileyim programa göre 5+3 te doktora gittim doktor bana 6+4 sün dedi keseyi dahi görmeyi umut etmiyordu ama gördü 2 hafta sonra gel dedi ben gitmedim kanda almadılar kalp atışı görmeden kana bakmıyoruz dedi ama hergün akıntım oluyor biraz bel ağrılarımda başladı bu ara normalmi acaba bide bnm gibi gdp görmeyen varmı