sweetmom_ Allah nasip ederse bende ikinci gebeliğimi yaşamak istiyorum belirtilerimde her geçen gün artıyor ve içimde bir his var Rabbim hayırlı sonuçlandırsın sağ ve sol tarafımda hafif hafif sancılanma oluyor,beyaz akıntı,gögüs hassasiyeti ve bugün göğüs kahverengilerinin yoğunlaştığını gördüm ve sabahtandır başım ağrıyor adet olacakmış gibi bir his yok bugün baya bir tuhaf oldum🥺 yumurtlamanın üstündende 11 gün geçti olumlu şeyler düşünüyorum umarım bu ay olmuştur bu ayda olmazsa çökerim psikolojikman🙁