Zeynepgz Kızlar merhaba ben 5 haftalık hamileyim Şu an ultrasona gitsem 5 haftalıkken görünür mü? Hastaneye 5 haftalık hamileyken siz gitmiş miydiniz acaba ?
pnarusluu Zeynepgz ben kesemi 4.buçuk haftalıkken gördüm ama başka bir arkadaşım 3.buçuk haftalıkken gördü tamemn bğnye meselesi bence
8mucizem8 Zeynepgz ben kızımı 5 haftalıkken öğrendim kese ve kalp atışını göremedik direk 7. Haftaya atmıştı doktor sonra kalp atışını da keseyi de görmüştük çok şükür
Zeybal34 Zeynepgz bugğn tam 5. Haftadayım. Kanama şikayeti ile gittim. Keseyi gördüm haftaya kalp atışı için gideceğim
Zeynepgz Zeybal34 maşallah Allah sağ sağlim kucağına almayı nasip etsin bende çarşamba veya perşembe günü gidicem alttan muayene ile bakmadı dimi bazı doktorlar öyle bakıyormuş da
cennetb Zeynepgz zaten doktorlar zarar vericek bişey yapmaz merak etmeyin karnından göremezse alttan bakar emin olmak için
YigitPoyrazMomm Zeynepgz 5+4 gittim yani o gün o haftalik olduğunu öğrendim ve ultarson fotoğrafını aldım sende iste canım verirler çok güzel duygu💙👣