Sumeyyenur1 2 aylık bebeğim 3 gündür sıvı kaka yapıyor. İshal için günde 7 8 bez değiştirmeniz gerekiyor diyorlar ama bizim maksimum 4 5 bezimiz çıkıyor. Emerken özellikle Bağırsaklarından sanırım sesler geldikten sonra ağlıyor . Bilgisi olan varmı