Valla hissetmiyorsun dediler burda ,anestezi oldum 3dk gecti sonda takılırken gayet hissettim uyuz oldum ordakilere. Uzman sonra dediki 5dk dan sonra takalım bundan sonra ee bana niye o zman bnu yaptiniz. Cikarirkende uyuşukluk geçtikten sonra geldiler oyle acıdı ki .Ya bez var nasıl olsa neden erkenden cikarmiyosunuz demi