Smyy_346 Merhaba kızlar Şuan 10 haftalık olduk biz ama bu aralar aşırı hızlı tüylerim çıkıyor kaşlarım zaten yoğundu Şuan hızına yetişemiyorum kollarım vs çok hızlı çıkıyor bu durumun cinsiyetle bi ilgisi olabilir mi ?
Rumeysahin Smyy_346 ay bende nasıl tüylendi heryerlerim kaşlarım hiç çıkmazdı sürekli çıkıyor sivilceler cabası bu durum çok canımı sıkıyor😢
Baahar4549 Smyy_346 hamileliğe kadar kaş bıyık aldırdığımı hatırlamıyorum 7 aylık hamileyim 7 ayda 2 kere kaş aldım.
mervemurat16 Smyy_346 cinsiyetle ilgili olduğunu sanmıyorum hormoneldir benim göbeğimde oldu sadece tüylenme onun dışında kıl artışım yok aksine yavaşladı gibi
Smyy_346 gamzecgr teşekkür ederim bazı gebelerde hiç böyle sorun olmuyor aksine döküldü diyen tanıdıklarım var
Minikperi Cinsiyetle bir ilgisi yok. Başlarda tüyler çok çabuk uzar sonraki aylarda azalmaya başlar. Saçlar ve kaşlar zaten gürleşir ve parlar. Bu tamamen kadının salgıladığı hormonlarla alakalı.
gamizee_ İlk başlarda benim de öyleydi önünü alamıyprdum hep öyle devam edecek zannediyordum ama azaldı şu an düzene girdi gibi 24. haftanın içindeyim. Herhalde hormonlardır geçer sizinki de.😊
gamzecgr Smyy_346 kiminde daha çok yükseliyor ondan büyük ihtimalle ben lazer yaptırdım bundan 3 sene önce 3 senedir sadece senede bir kere ara atışa gidiyordum hiç çıkmıyordu şimdi 6.5 aylık olduk çıkıyor bı kaç aydır doğumdan sonra tekrar bı 4-5 seans gitmem gerek gibi kötü oldu😪
Smyy_346 Rumeysahin doğumdan sonra düzelir inş sivilce problemim yok çok şükür sadece tüylerde bazı bölgelerimde yoğunlaşma oldu 🥲
Smyy_346 gamzecgr bende lazer epilasyona gitmiştim girdiğim bölgelerde sıkıntı yok aslında kaşlarım ve kollarım çok yoğunlaştı sadece 🥲
Smyy_346 mervemurat16 işte yavaşlayan genelde kız bebek annelerinden duyuyorum bunu sizin cinsiyetiniz ne peki
mervemurat16 Smyy_346 kızım olacak ama benim normaldede çok tüyüm olmadı hiç belki doğrudur bilemicem 🤷🏻♀️
Papatya_kokuyo5 Smyy_346 ilk aylarda benimde çok çabuk uzardı tuylerim sonlara doğru normale dönüyor ayriyeten benim göbek kıllandı yaa doğumdan sonra dökülür dedi doktor
Sdylk Bence erkek bebek kesınlıkle daha tüylü bir gebelik geçirtiyor kendimden ve çevremden gördüğüm bu
8mucizem8 Smyy_346 hamilelikte hormonların 2 katı oluyor çünkü vücudunda daha ileriki haftalarda daha çok değişimler olur