fatmaa_aytkn07 Ayımdayım ve çok fazla buz yiyorum aşeriyo gibiyim ve sürekli canım istiyor durduramıyorum kendimi😂 bazı kişilerde zararlı diyor böyle oldumu sizdede
Burcum12 fatmaa_aytkn07 benim de ilk aylarımda canım çok çekiyordu avuç avuç buz yediğim oldu hatta meyveleri buzluğa atıyrpdum donuk donuk yiyordum şimdi ben de 9. Ayımdayım hala soğuk bi şeyler yeme istediği var ama buz yemedim daha da
pnarusluu fatmaa_aytkn07 bebek üşürmü demek istediniz heralde ama bebek üşümez boğazınıx ağrır sadece
Burcum12 fatmaa_aytkn07 yani çok şükür olmadı bana da diyildi yeme falan ama insanın gözü hiçbir şey görmüyor o an😁
Efnanefnan fatmaa_aytkn07 buz yemenizin sebebi demir eksikliginden.kaynaklanir . Kan degerlerinize baktirin ..
YigitPoyrazMomm fatmaa_aytkn07 al işte benimde canım çekti nerden bulucam buzluğa da koymuyorum artık havalar soğudu😂