Merhaba güzel anneler
Sizler bebeklerinizin hareketini kaçıncı haftanızda hissettiniz ? Veya aranızda kilolu olup daha erken yada geç hisseden varmı merak ediyorum.. kendimi özetlemem gerekirse ben 88kg ile hamile kaldım zaten kendimi bildim bileli hep balık etliydim bundan sebep çevrem ve doktorum kilosu olan bayanlarda genel olarak 20.haftadan sonra hissedilir diyorlar bu doğru mu sizce? 18+1 olduk ara ara karnımda pıt pıt atlamalar oluyor karnım regl sancısı şeklinde ağrıyor bazen özellikle sağ tarafıma vuruyor 3-5 sn sürüp geçiyor emin olamıyorum bebek hareketi midir diye , size danışmak istedim bu yüzden..