Salihabrkt fıtık olabilir. 31.haftada kalçadan bacağıma vuran bir ağrıyla tanıştım. İşe giderken, işte, dönüşte vs aşırı ağır yürümeye ve hafif topallamaya başladım o ağrı yüzünden. Ortopediye gittim ve yüksek ihtimalle fıtık olduğunu, doğum sonrası kesin tanı koyabileceğini söyledi. Çevredekiler de gebelikte oluşan bir fıtık, sonrasında geçiyor dediler. Ayakta fazla kalmayın, yürüyüşleri az yapın yapacaksanız da düz yerlerde yapın