Masidegulsuna Kizzlar gebeyim dündendir bel agrisi yaşıyorum ilk hamileligimde hiç olmamişti böyle birşey bu ikinci gebeligim ama bilgisi olan varmı pöç kısmımda ağrı özellikle benim gibi olan varmı normalmidir acaba ?
mombarbie_ Masidegulsuna o haftalarda bende de olmuştu biraz yuruken zorlanıyordum acile gitmiştim tüm tetkiklerim temiz çıkmıştı rahim genislemesinden dolayı normal olduğunu söylediler hala devam ediyor malesef
Rumeysahin Masidegulsuna bende de oluyordu ama sürekli devam eden bir ağrı değil şuanda da var ama geçiyor ara ara oluyor