Tugceinciuak Kızlar inşallah pazartesi sezeryan doğumum var. Doktor 7 de gel 8 bucuga kadar alcam dedi ama sezeryan oncesi test yapiliyor mu kan testi vs. Hazirlik olarak ne var bilenler yazabilir mi
_brcu88_ Tugceinciuak bende aynı saatte gittim canım 7 buçukta anca açılmıştı …sadece hasta kayıt kabule gidiceksin orda yatış işlemlerini yaptiracaksin …ondan sonra seni odana yönlendiriyorlar ..odana çıktıktan sonra da zaten 8 miydi 8 buçuk muydu hemşireler gelip beni nstye bağlamıştı ..damar yolu açmışlardı ..9 a doğru da amaliyathaneye indirmislerdi🥰
Daisy0000 Tugceinciuak Yatış işlemlerim yapıldı,odama gittim yerleştim, soyunup ameliyathane önlüğünü giydim,hemşire geldi sondayı taktı, sonra ameliyathaneye götürüldüm
irmarose Tugceinciuak benim planlı sezaryendi ama suyum gelince hemen sezaryene aldılar. Onda da önce damar yolu açılıp kanlar alındı örneğin siz kan grubunuzu bilseniz de kan grubuna bakılıyor yeniden kandaki pıhtılaşmaya bakıyorlar. Benim ameliyathanede uyuşturulduktan sonra sonda takıldı
Daisy0000 Tugceinciuak Devlet hastanesinde doğum yaptım uyusturmadan önce taktılar ama asla korkacak bisey değilmiş ,ki benim acı eşiğim düşüktür
_brcu88_ Tugceinciuak cankm hiç korkma tedirgin olma içini rahat tut sadece bebeğine kavuşacağın ana odaklan 🥰 beni amaliyathanye aldıktan sonra belden iğne falan yaptılar aşağı tarafların uyuştu direk zaten …ondan sonra başımdaki hemsire çok kısa sürecek korkma. Dedi bebeği çıkarttılar bana gösterdiler 🥰😍😀sonra dikis esnasında beni uyuttular …öyle diktiler odaya çıktıktan sonra da …bebeğimi getirdiler kucağıma 😍emzirdim falan ….8 saat sonra olması lazım ilk yuruyus icin kaldırdılar ilk kalkacagimda çok zorlanmistim …karnimla.belm yerinden çıkacak sanmıştım 🥰sonrasında ama kendim tek yürüdüm hep Allah’a şükür 🤲🌸 baş agrim falan olmadı hiç …güzel geçti Allah’a şükür 8.günümüz bugün ağrım sızım.yok Allah’a sukur
Daisy0000 Aysenurdesign Burada hep kötü bahsettikleri için korkuyordum ama aslaaa acıtmadı, zaten pipet kadar incecik bişey,hiç korkmayın
irmarose xbebegimx spinalse çıkar çıkmaz yiyip içebilirsiniz hemen kahve için diyorlar zaten baş ağrısı olmasın diye