Mihribani bende de aynısı var 🤦🏻♀️ hamileliğimde beni en çok zorlayan şeylerden biri bu, 20+6 haftalığız kramp girmesiyle uyanıyorum hep, sanki bıçak saplıyorlarmış gibi. Yürürken felan çok zorlanıyorum. Dün doktor magnezyum yazdı 2 gündür kullanıyorum daha etkisini görmedim ama uyumadan önce sıcak duş alıp bacaklarımı iyice yıkayınca ertesi gün biraz daha iyi oluyorum 🤦🏻♀️