Tuubaaa Taha burda 😉 Diyarbakır Silvan’da görev yapıyoruz, Rabbim evlatlarımızı sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin 🧡
Eylulikra03 Limpid benim esimde marmariste görev yapıyor deniz kuvvetlerinde ama ayrıyiz bizde 36 +2 gunluguz afyon da yaşıyorum 😭😭😢
Limpid Eylulikra03 aynen cnm gemıler süreklı seyır yaptıgı için bn annemde gecırdım hamılelıgımı doğumuda inş. Burada ypıp gıdıcem.. dua edelımde eslerımız doğumda bari yanımızda olsun
Elifee Selamlar bende asker eşitim ve asker kızıyım🤗😍 benim doğduğumda babam Yanımda yoktu ama umarım babası oğluşumuzun yanında olacak🤗😍
1850 Bizde eşimle ayrı sehırlerdeyız o doguda ben ıstanbılda aıle yanında. Umarım hepımızın eşleri dogumda yanımızda olur🤲🤲