14120923 Ravza21 Diyarbakırda gezmedigim doktor kalmadı 37 haftadayim en son ki doktorumda tayini çıktı gitti şimdi sadece doğum için Memorial Diyarbakır hastanesinde Burhan Özeli buldum uzun süre gitmedigim için pek birşey diyemem ama bilgisi ilgisi güzeldi tavsiye edebilirim
Kdrclk Ravza21 Bende hamileliğimin ilk 4 ayını Diyarbakır’da geçirdim. Batı Hastanesinde Zozan Kaya Durgun hoca vardı ben çok memnundum. İl dışına taşındığım için bırakmak zorunda kaldım.
Melekveprensi Ravza21 ben Dr Mehmet irfan külahçıoğlu na gidiyorum çok memnunum ilgili güler yüzlü aklınıza takılan her soruyu sorabilirsiniz hemen cevaplıyor kendi özel kliniği var
Asel2147 Benimde 37 haftama son bir gün bende doktor konusunda kararsızım ama memoryal sabire hanıma gidicem artık hafta içi inşallah memnun kalırım
Brglgktrk09 glbhrr1 sizin kaç haftalık bende bir defa tek gittim memnun kaldım da doğum ücreti vs konuştunuz mu
Kzr2135 Çok doktor gezdim bende en son Özel bağlar hastanesinde Veyis Keskini keşfetim ben soru sormaya gerek hiç duymadan doktor merak etiğim her şeyi kendi detaylı bi şekilde açıklıyo güler yüzlü ilgili bi doktor
_7044_ Merhaba ben Ali hocaya gidiyordum çok memnundum ama Ali hoca ayrıldı şuan sabire hocaya gidiyorum. Arkadaşım sabire hocada sezeryan oldu baya memnundu. Zaten kendisi Cerrahpaşa mezunu