Bende takiplerimi orda yaptırmadım aslında ama doğum için fiyatının daha uygun olmasından dolayı tercih edicez sanırım devlet hastanesinde acile gitmek zorunda kaldım geçenlerde kasılmam olduğu için resmen travmam oldu çatı kontrolüydü sanırım ebenin yaptığı o kadar canım yandı ki ağladım acıdığını söyledim aldığım cevap 'bana işimi öğretmeyin' o yüzden çok tedirginim aslında özel de olsa ama medigol dediğin gibidir umarım hala
Sulemrahkuzey