Hagul03 Merhabalar .Daha Çok Yeni 2yada 3haftalik diye söyledi aile hekimi.Gaz sancım oluyo Normalmi Acaba Bide Kasık Ağrım Oluyor Hafif.Daha muayne olmadım Kalp atışlarıni kaçıncı haftada dinliyebilirz Ne zaman Gitmem Gerek ?
Aysenurdesign Hagul03 çok normal gebeliğin her aşamasında gaz sancısı gaz sorunu oluyor regl sancısı gibi sancıda en başlarda normal kan gelmediği sürece
Hagul03 Teşekkür ederim şuan için gaz sancimda kalmadı kanamam felanda yok 2yada 3haftalik bel agrim ve arada regl sancısı gibi oluyor