ANurrr Birgebeningünlüğü ovülasyon testi ni kullanıyorum adet bitti direkt başladım ama koyulaşırken silikleşti pikde olmadı niye böyle oldu ne yapmalıyım başına böyle bşey gelen varmı
Selcanunal2004 ANurrr yumurtlama genelde 14 günlerde oluyor Adetin kaçıncı günündesiniz ? Bir de bu testleri yapmadan 2 sast önce sıvı alımını kesmenizi öneririm. Ve 24 saatte bir mutlaka yaparsanız takip daha kolay oluyor
ANurrr Beyzanrrr evet onu biliyorum neden koyulaşırken bir anda silikleşti diye bilen varmı diye sordum
Esrardc ANurrr koyulaşması lh hormonunun yükselmesinden kaynaklı bazen yumurtlama olmasada yükselebilir her gün aynı değer olmuyor sonuçta ve biliyorsunuzdur her ay yumurtlama olmayadabilir ama devam edin teste adet günü bile yumurtlama gören insanlar var