Zekiye45- ya masallah size, bizim daha yolun sonu hic görünmüyor, 83 gun oldu hala entubede, ciğerleri açılmıyor cok kotu diyor doktorlar, hfo da cok uzun sure kaldi bu en yüksek makinede, simdi normal makinede ama entubeden çıkamıyor, kortizon verdiler ama hic faydası olmamis, o ilk kortizonda kilosu da düşüktü simdi yine kortizon verecekler ,kilosu da topladığı icin bu defa daha güçlü diye umut ediyoruz , 1700 oldu, gözlerinde rop ve plus hastalığı cikti enjeksiyon yapılacaktı ama şu an beklemede, ilerleme görülürse yapılacak, bugun kortizon baslanacakti ama haftasonu yine ateşlendi akciğerde enfeksiyon varmis antibiyotik başlandı bu hafta da kaldı kortizon, sanki hic çıkamayacak gibi hissediyorum, oksijeni 60 65 veriyorlar bazen yukseliyor daha da, sizinki masallah hizli ilerlemis , entubede ve Nazalda ne kadar süre kaldi, benimkinde 3 hafta gelişim geriliği vardi o yuzden galiba bu kadar zorlaniyor