Bsrblr 2 hafta kadar tansiyon 13 teydi, sonraki 2 hafta kadar 14 tu hep, sabah bile 14 le kalkoyodum yataktan hic çıkamıyordum, doktor tansiyon hapı verdi ama sürekli kullanma kan akışını azaltır bebeğe zaten centikten dolayı az kan gidiyor beslenemiyor daha da düşmesin dedi, bi gün kalktım yüzüm her yerim cok şişmişti ki aylardır zaten felaket kilo almis gibiydim son aylar cok daha kotu oldum, 38 ayağıma 40 numara terlik olmuyordu, ertesi gün bi uyandım gözlerim resmen yerinden kaymıştı cok şişti doktorum acil kan idrar baktı hemen ankaraya yolladı, 300 kusurdu galiba, ama hastanede 1 hafta yatış yapıldı hemen almadılar bebek ne durursa fayda, son aşamaya kadar bekleyelim dediler, sonra karnım şişmeye başladı 15 aylik hamile gibiydim nefes alamıyor oturamıyor yürüyemiyor yatamıyordum felaket bir hale geldim obezler gibi kiloluydum doğuma almak zorumda kaldılar 6 7 litre asit boşaldı karnimdan, cok zor günlerdi, ben mi yanlış duydum bilmiyorum ama protein kacagina 3000 kusur bisey demişlerdi galiba, malûm şehir hastanesi hastaya pek bilgi vermiyor, kendi aralarında konuşup gidiyorlar tam bilmiyorum kaçtı