_ilaydamutlu tamam Özene bilirsin herşey ihtiyaçmış gibi gelebilir ama bu kadar ayrıntıya girmene gerek yok kasma hiç kendini mesela şöyle diyim htiyaçlar bebek doğunca daha net anlaşılır temel ihtiyaçları al ve bekle bence ben öyle yaptım tuttum hep kendimi bebek bezi stok yapma mesela çünkü bebeğin onu sevmeyebiliyor tahriş olunca mecburen değiştirmen gerekir veya şampuan şuan için gereksiz çünkü doktorlar zaten ilk 3 ay yasaklıyo bizimkiler hep öyle dedi yani sadece silin bebeği ve duru suyla yıkayın ben göğüs kremi almadım koymadım da çünkü lazım olduğu zaman hastanelerin etrafı eczane dolu biberon da ilk zamanlar lazım değil özellikle hastane bize kesinlikle çantaya mama biberon koymayın dedi anlatabildim umarım boşa masraf yapma yani