Elifdursun Merhaba bayanlar 6 haftalık hamileyim kasıklarım aşağı doğru çok basınç oluyor ağrı oluyor normal midir
Nagihan19 Normal canım benimde çok fazla olmuştu. Yerleşmeye çalıştığından oluyor dedi doktor. Benim hala devam ediyor. Doktora bu ağrı geçmiyor dedim bu seferde rahim büyüyor dedi😂
Elifdursun Çok korkuyorum canın Yannier grip gitmedi bi türlü bende hapşırdılar da aşağı doğru basınç yapıyor bişey olacak diye korkuyorum kaç haftalık senin
Nagihan19 Elifdursun 19 haftalık canım. Bende öyleydim ama için rahat etmiyorsa Bi gözük doktoruna. Genelde normal o ağrılar diyorlar da
Elifdursun Ay sonu gideceğim doktora canım bide kanama olmadığı sürece sıkıntı Yok diyorlar ama bilmiyorum birde ultrasonda ne zaman gördün bebeği tam öyle harey ettiğini falan 🙈