Kızlar bebeğimin hareketleri bir
Kaç gündür az ultrasona girdim bi sıkıntı yok dedi doktor dün gene çok çok azdı hareketleri nst ye girdim yine birşey yok dedi bugün hareket gene az yani diğer günlerle kıyaslıyorum az yani ne yapacağımı şaşırdım şimdi doktora mesaj atsam adam dicekli laftan da anlamıyor