-Gokce035- İki üç gündür hareket sayısı az birde hareketleri sert değil daha hafif hissediyorum geçen hafta resmen kemiğini hissediyo gibi olurudm ayağını gezdirirdi sert bi şekilde , bu dönem böyle mi olur, pazartesi kontrolüm var beklemeli miyim ?
Mlsfcr -Gokce035- bence bekle canım bende 38+0dayım iyice büyüdüler artık hareketleri o yüzden azalmıştır diye düşünüyorum benimki gün içinde duruyor gece başlıyor hareket etmeye mesela
Buse4175 -Gokce035- bende aynı şekilde 37+6 yım çok nadir hissediyorum artık yeri daraldığı için dedi doktorum benimde salı günü randevum 🙏🌸
ddm2210 -Gokce035- günümüzde aynı🙈🙈 bende pazartesi kontrole gidicem ama geçen hafta gittiğimde doktoruma sordum hıçkırık bile hissetten harekettir endişelenme dedi sadece 2 saat boyunca hiçbir hareket olmazsa yine hıçkırık bile hissetmiyorsan o zaman en yakın hastaneye git dedi yerleri daralıyor artık normal heralde🙈❤️
Esmaxzcv Bende 37+1 ama hareketleri hissetmiyorum çok az hissediyorum normal mi kılar ayrıca bebeğim bu hafta kilo almamış