Egelikiz Kızlar bugün çoook fena kasıklarım agrıyo kramp şeklinde yumurtlamamı oluyo çatlamamı adetin 10. Günü yardımcı olursanız sevinirim 😍
sweetmom_ Egelikiz şuan aynı durumu yaşıyorum bende pek bilmiyorum. Eğer bilen biri size yorum yaparsa ben de haberdar olayım diye yazıyor. Allah gönlüne göre versin İnşaAllah 💐💐💖
Egelikiz sweetmom_ Aminn güzelim ben degerlendiremicem bu ay inşaAllah sen değerlendirirsin güzel haberi alırsın 🤲🏻❤️❤️
Egelikiz Hicran57 Yok canım kullanacaktım ama hasta oldum bu ay hiçbişey kullanmadım yarım saat 1 saat çoook fena ağrıdı şimdi biraz hafifledi eşimde hasta olduğu için değerlendiremedik ki bu ay belki yarın diyo da hayırlısı artık 🤲🏻❤️❤️
Egelikiz Hicran57 Aslında alcaktım öylesine denicektim vazgeçtim degerlendiremicez diye galiba bu ay erken yumurtlama olcak hayırlısı nasip olursa Türkiye’ye gitcez tedavi için hayırlısı artık 🤲🏻❤️❤️ Vardır bundada bi hayr
RRC Merhaba genelde bende ağrı olduğunda yumurtaların büyüdüğünü söylemişti doktor. Ben femara kullandım. Kontrolde yumurtam olduğunu ve büyüdüğünü gördü doktor.