Edaeda1212 Merhaba, 10 ekim Salı günü sezaryen doğum yapacağım lohusa korsesi henüz almamıştım internetten sipariş versem salıya yetişmez gibi görünüyor. Sezaryenden hemen sonra mı kullanılıyor korse yoksa bi hafta sonra falan kullansak sıkıntı olur mu ?
Busraakay_26 Edaeda1212 hemen zaten kullanamazsın dikişlerin var ben 15 günden sonra taktım ama 3 gün sonra aşırı ağrı yaşadım bşr daha da takmadım
Feyzanr41 Edaeda1212 doktorum tıbben bı faydası olmadıgını soyledı yaranın hava alması daha hızlı ıglesmesını enfeksıyon olusmamasını saglarmıs
Ace_b42 Sezeryan sonrası ben kullanmadım canım karnın toplanması amaçlı ise hiçbir işe yaramadığı biliyorum sadece organları sıkıştırıyor bugün 19.günüm karnım eski haline geldi
Edaeda1212 Ace_b42 çok teşekkür ederim çok sağolun inşallah bende öyle olurum, sezaryen doğum kilolarını vermek zor oluyor diyor herkes tecrübesiz olunca her duyduğumuzu yapmak istiyoruz maalesef