Kızlar ilk çatı muayenemi oldum😁 yazılanları okudukca tedirgin olmayın 15 sn falan sürüyor. Doktor normal doğurabilirsin ama bebek aşağıya inmemiş dedi ( 35+6 haftalığım ) . Yürüyüş yap çömelme hareketlerini falan yap dedi. Plates topunu şuan önermiyorum üzerinde zıplarsın ama aşağı inen bebek tekrar o hareketle yukarı çıkabilir dedi. PELVİS masajını sordum onuda yapabilirsin ama düzenli ilişkiye girmen daha faydalı dedi. 2 hafta sonra tekrar gideceğim bakalım duruma göre normal ya da sezeryan der muhtemelen 😊. İlk nstye de girdim her şey yolunda çok şükür beklemedeyiz artık 🙂🙂