Aslında kan ve idrar vermek için acile gitmiştim alerji oldum göğüs ve göbek bel komple kızarık ve kabarık 1 haftadır onun için gitmiştim. Ebeyle sohbet ederken ilk gebeliğimde erken doğum riski olduğunu filan konuştuk oda gel nst çekelim zaten boş dedi ve oyleylikle gördüm sanciyi. Belim ağrıyordu zaten ama ben her zaman ki bel ağrım sanıyordum meğer sanciymis. Serumlar bitti biraz azaldığını hissettim ama ikinci nst de yine düzenli şekilde çıktı sancılar hoca geldi ultrasondan baktı suyu kalp atışı iyi hareketli. Alerjim için Acil serum yapıldı akşam 8de tekrar nst çekilecek eğer sancı çıkarsa büyük şehir hastanesine sevk edilecegim. Gittiğim hastane yeni yapildi araştırma hastanesi ama erken doğum için yeterli değilmiş. Bu arada Sincan yeni arastirma Hastanesi’ne gittim sevk yazılırsa Bilkent şehir hastanesine yatış yapılacak.