GizeemArslaann ben Babymall mağazasından alırken kreminden kalmamıştı balm olarak vardı onu aldım. Hatta kremi balmdan daha ucuzdu üzüldüm çok para verdim küçücük kutuya diye ama sürünce çok az bişey alsam yetiyor uzun süre gidecek gibi. Belki de balm daha iyidir bu hafta kullanmaya başladım bakalım haftaya doğumum var umarım işe yarar.