-syma1 fazlası önerilmiyor. Günde 1 fincan kahve içip keyif yapmak da annelerin hakkı olsun. Bulgur, soğan, baklagiller de süt yapıyor ama gaz da yapıyor. Meyveler de gaz yapıyor. Bebekler zaten genelde huzursuz. Günde 1 fincan kahve içme diyen düşündüğünden demiyordur bence bilmediğinden diyordur. Şey gibi, emzirirken su içme çocuğun genzine kaçar felan. Çok da sıkmamak lazım