Benim de iki arkadaşım orda.dogum yaptı memnun kaldılar fiyatı çok evet ama doktorunuzdan memnunsaniz fiyatı da.bi şekilde.odeyebiliriz diyorsanız hiç başka bı şey düşünmeyin derim 🙏 benm ilk doğumum guzelyalida oldu şuan ikinci hamileliğim yine guzelyalida devam ediyorum doktorumdan memnunum evime zaten 3 dk mesafede. Siz de kendi şartlarınıza göre degerlendirin bence hiç kafanız karışmasın 🤗