Dmrc5234- 2 gün önce açtığınız postta arkadaşımın 6 gün gecikmesi oldu köyde olduğu için test yapma imkanı yok demişsiniz sanırım kendinizden bir arkadaş diye bahsetmişsiniz ama yani test yapmayıp, kan vermeyip burda gebe miyim acaba diye bize sormanızda bir garip geldi