Lohusa pijama alıcam şuan 26. Haftamdayım daha erken ama son zamana Bırakmakta istemiyorum hem lohusa ürünleri çok pahalı hemde ne zaman ne olcağı belli olmaz diye şuan L beden giyiyorum hiç kilo almadım sadece göbek var xl mı yoksa XXL mı alınmalı sizce önden düğmelilerden tercih edicem yada son zamanlarda mı alınmalı ?