Kızlar bugün farkettim sezeryan yerim enfeksiyon kapmış sarı akıntı geliyor doktor hiç bişey sürmememi söylemişti bu yüzden ilaç felan yazmadı 13 gün oldu ameliyat olalı ilk hafta hiç bişey yoktu hatta 1 haftalıkken kontrole gitmiştim yeni olmuş galiba ne yapmam lazım başına gelen var mı pazartesi aile hekimine gideyim antibiyotik falan verir heralde diyorum napılır hiç bilgim yok moralim de bozuldu açılma olursa diye korkuyorum 😔