Selam. Boyle durum yaşayan varmı 38+4um dünden başladı kayboluyor geri geliyor. Bilmiyorum sebebi ne yediyim farkli biseyde yok doktor ilacdan ola bilir dedi. Simdi arastirdim zor geçen alerji turuymus hatta hic gecmiyormus. Boyle durumda olan varmı nasıl gecer gecdimi neler yaptınız? Dunden beri psikolojim çok bozuk😔😞😣