Minikmucizelere 22+6 haftalığım kasiklarimda agri var biraz normal mi acaba nedendir ama normal otururken bi sorun yok oturma pozisyonumu degistirirken falan oluyo sadece
isil96 Minikmucizelere rahim büyüyo diye oluyomus bende de olmuştu dinlenince geciyosa problem yok demişti doktor
Minikmucizelere isil96 ay ilk basta baya bi baski oldu cok kormustum simdi biraz daha az ama tedirgin oluyo insan ister istemez teşekkür ederim yazdiginiz icin rahatladim😊