Eveeettt gelelim bizim doğum hikayesine 😍 kendi tecrübemi anlatıp birilerine belki destek olurum diye başlıyorum dualarım hepinizle Rabbim herkese hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah ❤️ yüksek tansiyon sebebiyle gebelik zehirlenmesi olabilir dediler çarşamba günü yatışım yapıldı o gün tansiyonum hep yüksekti. 3 saatte bir tansiyon ölçümü için gittiğim sırada suyumun geldiğini fark ettim saat 3:38 de aslında başladı benim mesai 🤦♀️😂 önce tansiyon sonra nst derken yavaş yavaş sancılar gelip gitti o ara su geldiğinden emin oldum zaten böyle böyle derken sancılar da şiddetlendi 5:45 gibi doğum salonuna alındım ve asıl zor olan o saatten sonra başladı. Yukarıda 1 buçuk cm olan açıklık aşağı da 3 cm oldu sancılar geldikçe derin nefes alıp ağızdan verdim bunun çok çok faydasını gördüm ve kesinlikle tavsiye edeceğim size sancıları kontrol altında tutabiliyordum en azından son saate kadar tolare ediliyordu son aşamada artık 8 9 cm açıklık ta sırta vuran ağrılar kıvranmalar derken suni sancı verdiler sancım ıkınma için yeterli değildi. Tabi bu aşamaya kadar çok şükür açılmam sancım kendiliğinden vardı. Gebelik süresince inşikak Meryem ve Yusuf surelerini dinledim kolay doğum için sancı esnasında da summe sebile yeserrahu ve Rabbi yasir dualarını ettim hep