Merhaba arkadaşlar , 1 hafta önce tekrar gebe olduğumu öğrendim :) 4 ay önce düşük yapmıştım, 3 gün önce doktor üsten baktığında keseyi göremedi Altan baktığında gördü buna rağmen dış gebelik olabilir dedi çok kötü oldum inanmak istemedim kan değerim 1969’dan 5233 çıkmıştı 2 gün arayla, dün başka hekime gittim üsten baktığında keseyi gördü ne dış gebeliği dedi gayet normal bir gebelik kan değerlerin çok iyi dedi 2 gün sonra tekrar gelmemi istedi beta’ya bakmak için dış gebelikte kesenin karından görülmesi imkansız degilmi