Bende 38+3 oldum, sürekli bi bacak agrısı degilde biraz yürüdügüm zaman kalçam ve bacagıma kramp giriyor doktora söyledim ama pek bisey demedi cok önemli bisey degil sanırım magnezyum eksikliginden olabilir onuda son haftalarda kesti doktor sancıyı engelleyebilir diye sanırım