0Zbs0 Feyzadilara cizgiyi gördüm ben de ama adet gününü bekle tekrar yap olur mu hakkında hayırlısı 🌸
Egemendoruk Feyzadilara bende boyle yaptim hamileymisim😄20 haftalik olduk😍 darisi basina olsun saglik sihat hayir ile adet gununude bekle ama gebelik kendini beli eder kasik agrisi gogus akinti gibi. Hakinda hayirlisi olsun
sweetmom_ Feyzadilara silik bir çizgi var. Erken yaptığından kaynaklı olabilir. İnşaAllah hamilesindir canım. Hayırlı olsun 💖💖💖. Darısı başıma İnşaAllah 🥲💞💞💖💐
Feyzadilara Mirzaninannesiyim 2 kere yaptm 2 gun once yaptigim cok zor gorunuyodu bugun tekrarladm daha net gorunuyor bakalm insallah vardir 🌸
ElaEge Benim böyleyken maslesef kanım negatif çıkmıştı bir iki güne tekrarla bence erken gebelik alıp
Feyzadilara ElaEge ben 2 tane yaptm biri 2 gun once.onda zorla gorunuyodu bunda baktiginda cok met gorebiliyorum gercekte fotografta daha az netligi umarim.vardir yoksa 2 testtede cikmazdi diye dusunuyorum
Feyzadilara Egemendoruk benm surekli idrarim geliyor su icmedigim halde sivi cok tuketmiyorum surekli wcdeyim 🙈 bide normalde acikmam ama.sabah uyandigimda bayilcak gibi ac oluyorum
YesimYilmazArdic Feyzadilara Bence var gibi 😍 benimde bundan bi tık daha belirgindi. Sağlık ocağındaki doktorum negatif o dedi ama şu an 5+1 günlük hamileyim🩷 Allah gönlüne göre versin🤲🏻
Feyzadilara YesimYilmazArdic doktorlar acele etmeyelim diye oyle soyluyo genelde 🙈 bencede var gibi bakalm hayirlisi 🙈 sizinde saglicakla dogmayi nasip etsin insallah 🤲
pnarusluu Feyzadilara erken gebelik yap canım o daha iyi sonuç veriyor kaset test adetten 10 gün sonrası için net gösteriyor
Feyzadilara Kizlar comfort erken gebelk testi yaptm silik bile cikmadi kaset teste cikip bunda cikmamasi normal mi cok keyfsizim anlam veremedim
ElaEge Feyzadilara bi tane daha erken gebelik alıp yapsaydın karşılaştırırdık erken gebelikte çıkması gerekiyor ama ya
mimar_anne Feyzadilara canım prodoctor ya da miratech alsana ikisinin de hassasiyeti çok yüksek en küçük değeri bile gösteriyor istersn birde onlarla dene
Feyzadilara ElaEge comfort almayin uzak durun sikayeti cok bilemedim kizlar okadr yorgun uykusuzum ki kendimde bir tuafim anlam veremedim kafam karisti
Masalmevsim ElaEge benim 2 gün gecikti. Kaset yapsam çikar mı. Ve normalde 2 gün öne atıyor hep.. Yoksa erken gebelik testi mi yapsam bilemedim?
Feyzadilara mimar_anne olmadi onlara bakicam kuzum yada yarin 3 gunum kaliyor bekliyim diyorum moralm cok bozuk bu karmasiklik insani yipratiyor