Merhaba anneler 2. Gebeliğim ilkini Konya Meram akademi hastanesinde yapmıştım Tülin hocam da çok memnundum.. ama şimdi 2. De başka doktor arıyorum özel olursa iyi olur bir de eşimi doğuma almak istiyorum mecburi sezeryan bu arada doktorun kadın olması benim için önemli rica etsem memnun kaldığınız doktorlardan örnek verir misiniz?