Merhaba kizlar bugün 13+4 kontrolum vardı (bir önceki gebeliğim kromozom anomalisi nedeniye sonlanmisti.) Bugünkü kontrolde fetal dna için kan verdik. Muayenede Dr bebeği detaylı anlattı kısaca ben bir sorun görmuyorum dedi çok sukur ensesi kalın değil dedi ama ölçüm yapmadı bizde sormadik öyle diyince sonradan aklıma takıldı. Sizde ölçüm yapilmadigi oldu mu yoksa test verecekler nasıl olsa diye mi ölçüm yapmadı acaba fikri olan 🤔