dilek_turkan_14 yok 2 haftam var oda geçen gün kızımın kafasının üstünde kese dışında amniyotik bant göründü ona biraz telaş yaptım ama hem kendi doktorum hemde dün gittiğim başka doktor korkulacak bir şey olmadığını söylediler çok düşük ihtimal yapışıyormus genelde bebek hareketleri ile dağıtıyormuş ama yine de ben telasliyim biraz detaylı da belli olacak her şey bakalım hayırlısı bugün de tetanoz mahvetti beni