Mrv4 2.5 aylık gebeyım soğuk almışım burnum akıyor başım ağrıyor parol ıcsem zararı olur mu sızce kızlar
Tmmmmjhff Mrv4 İçebilirsin canım doktorum ağrı kesici olarak sadece parol kullanabilirsin demişti zaten
YigitPoyrazMomm Mrv4 bol bol sıcak su içine limon sık iç canım ve mandalina ye ben daha atlamadım gribi yeni yeni kendime geliyorum
Aysensrkan Doktorum günde 4 taneye kadar parol içebilirsiniz diyor bana. Hamilelikte içilen tek ağrı kesici
Mrv4 Aysensrkan tamamdır ıcmıstım aslında aklıma takıldı zararı olur mudur acaba diye , yıne ıcmezdım ama 10 günlük iznimizi hastalıklı gecırmek ıstemıyorum mecburı ıctım, neysekı ıcım rahat etti 🫶🏻🫶🏻
Mrv4 YigitPoyrazMomm limon suan elımın altında yokta alabılcegım yakın yer de yok c vıtamını tozu suya koyup ıcsem olur mu
YigitPoyrazMomm Mrv4 şuan yeni hamilesin canım pek önermiyorum vitamin tozu bide içme onu hiç limonsuzluk çok kötü bisey ya ilk grip olduğum gün bitmişti tamda en ihtiyacım olduğu zamanda sonra ertesi gün buldum şey yap canım sen dinlen bol bol getirden sipariş versen olmaz mı
Mrv4 YigitPoyrazMomm benım esım dış karakol da görev yapıyor öyle mahrumıyet bölgedeyim maalesef getır buraya gelmez 😞bende çıkıp alamıyorum yakın bı yer yok 🤦🏻♀️ bızdede lımon mandalına yeni bıttı yarın ızne çıkcaz dıye hıc bısey almadım eve keşke onları alsaymışım ama bılemedım hasta olacağımı 🫠🙆🏻♀️
YigitPoyrazMomm Mrv4 ah canım benim Allah yardım etsin inşallah yarın hepsini halledersiniz yakın olsaydık getirirdim sana ben çok geçmiş olsun❣💝
Mrv4 Minikperi teşekkürler 1 tane yeterlı oldu bugünlük limon aldırdım gerısını ınsalah onunla atlatırım ☺️