-Simge- Kozlar merhaba, bu sabah kalçamı carptım sert bi şekilde . Bu durum bi sorun oluşturmaz değil mi hamilelikte, bebeğe bir zararı olmaz değil mi
Elifkskl -Simge- bende kalçamın üzerine düşmüştüm 5 merdiven 30 haftalıkken bir sorun olmadı ama bende olmadı diye sende olmayacak diye bsy yok haftan küçükse doktora gözük cnm
neanladinyurdagull -Simge- bizim carpmamizla birşey olmaz endişelenme hani büyük birşey çarpması olsa kazadır vs Allah korusun sıkıntı da öyle birşey olmaz.Bende geçen gün banyoda düştüm kalçamın üstüne 34 haftalığım birşey olmadı çok şükür ama kırdım sandım totomu