Daha çok erken %50 tahmin var şimdi uydursam %50 tutma ihtimali var herkes de öyle yapıyor:) o yüzden çok heveslenmeyin burada ki cevaplara bana da herkes kız dedi erkek çıktı cinsiyet :) 14+3 gibi öğrendim ben siz de 2 hafta sonra özele giderseniz bebeğinizin pozisyonuna göre öğrenebilirsiniz cinsiyeti :) rabbim inşaallah sağlıklı bir sekilde kucağınıza almayı nasip eder.